Pink Ribbon, de welgekende vzw met als missie borstkanker en haar gevolgen te verminderen door enerzijds preventie en tijdige opsporing aan te moedigen en anderzijds te werken aan de verbetering van de levenskwaliteit van personen en hun omgeving die geconfronteerd worden met deze ziekte, zowel tijdens als na de behandeling.
Wat is mijn taak bij Pink Ribbon?
Bij Pink Ribbon sta ik bekend als de data wizard. Ik analysereer alle kanalen, maak hier een rapport van op en zorg voor de juiste optimalisatiedoelen. Zo kunnen we na elke campagne, elke post of elke e-mail bijsturen en blijven verbeteren.
Maar bij deze wizard titel komt natuurlijk meer dan enkel het analyseren. Ook zorg ik ervoor dat alle data die in Salesforce toekomt van de verschillende grote campagnes zoals De Roze Mars of Steun een lintje goed binnenstroomt en dat deze ook weer correct kan worden geexporteerd voor bijvoorbeeld een grote e-mailcampagne.
Social media, Google Ads, Hotjar en natuurlijk V-lookup. Dat zijn nog enkele dingen waar ik mijn dagen mee vul voor Pink Ribbon.
Bedankt voor je inschrijving! Je ontvangt zo meteen een eerste mail in je mailbox.